Centrum Ostravy díky předzahrádkám na náměstí opět žije

Rozmach centrální části historického jádra města pomohl přísun nových podniků a vznik mnoha předzahrádek. Večer si na nich může posedět přes pět set lidí a zejména na konci týdne bývají skutečně plné.

Pokračovat ve čtení “Centrum Ostravy díky předzahrádkám na náměstí opět žije”

Bikesharing v Ostravě bude pokračovat

Oblíbený způsob dopravy po městě, systém sdílení jízdních kol bude pokračovat také letos. Do veřejné zakázky na provozování bikesharingu se přihlásily dvě společnosti – Rekola a nextbike.

Pokračovat ve čtení “Bikesharing v Ostravě bude pokračovat”

Kudy jezdit v Ostravě na kole

V Ostravě je necelých 200 km značených cyklotras vedoucích po méně frekventovaných komunikacích a cyklostezkách. V značení cyklotras jsou často mezery (ukazatele jsou často zničené, ukradené apod.), proto je vhodné neřídit se pouze ukazateli, ale také mapou.

Pokračovat ve čtení “Kudy jezdit v Ostravě na kole”

Víte, jak má vypadat mistrovský cyklodres?

Profesionální kontinentální tým Colombia vyhlásil soutěž, který ze třech návrhů dresů nového kolumbijského šampiona Miguela Angela Rubiana je nejlepší. Je to zajímavý marketingový tah, všechny tři návrhy mají v různé míře kolumbijské národní barvy. Jeden je bílý, druhý černý a třetí výrazně žlutý.

Pokračovat ve čtení “Víte, jak má vypadat mistrovský cyklodres?”

Do práce na kole v roce 2012

Vyměnit auto za kolo a sednout za řidítka, pro to se v květnu rozhodnou tisíce zaměstnanců po celé republice. Mimo Ostravu, kde kampaň Do práce na kole zajišťuje OSTRAVOUNAKOLE, o.s. ve spolupráci s multižánrovým centrem Cooltour, se bude jezdit v dalších šestnácti městech. Připojit se může každý, stačí přesvědčit kolegy v práci a sestavit dvou až pětičlenný tým.

Pokračovat ve čtení “Do práce na kole v roce 2012”